W celu rozpoczęcia reklamacji należy skontaktować się z nami drogą e-mail lub telefoniczną, następnie niezwłocznie poinformujemy o kolejnych krokach dotyczących reklamacji.
Produkt uszkodzony lub wadliwy należy odesłać na adres firmy MYSTEEL z dopiskiem „Reklamacja” oraz skontaktować się z nami drogą e-mail lub telefoniczną.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji produkt uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy. W przypadku braku możliwości wymiany zwracamy równowartość ceny produktu lub oferujemy inny produkt.
Adres firmy:
ul. Spółdzielcza 8
37-300 Leżajsk
Więcej w Regulaminie
Towar zakupiony w sklepie MYSTEEL konsument może zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
Należy:
– przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy dostępne na naszej stronie internetowej;
– odesłać towar w stanie nienaruszonym;
– produkt nie może nosić oznak użytkowania, musi zostać prawidłowo zapakowany aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.
Jeśli powyższe punkty zostaną spełnione środki zostaną zwrócone na numer rachunku podany przez klienta w formularzu zwrotu w ciągu 10 dni roboczych.
Więcej w Regulaminie
Formularz odstąpienia od umowy