REKLAMACJE

W celu rozpoczęcia reklamacji należy skontaktować się z nami drogą e-mail lub telefoniczną, następnie niezwłocznie poinformujemy o kolejnych krokach dotyczących reklamacji.

Produkt uszkodzony lub wadliwy należy odesłać na adres firmy MYSTEEL z dopiskiem „Reklamacja” oraz skontaktować się z nami drogą e-mail lub telefoniczną.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji produkt uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy. W przypadku braku możliwości wymiany zwracamy równowartość ceny produktu lub oferujemy inny produkt.

Adres firmy:

ul. Spółdzielcza 8

37-300 Leżajsk

Więcej w Regulaminie

Formularz reklamacyjny


ZWROTY

Towar zakupiony w sklepie MYSTEEL konsument może zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

Należy:

– przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy dostępne na naszej stronie internetowej;

– odesłać towar w stanie nienaruszonym;

– produkt nie może nosić oznak użytkowania, musi zostać prawidłowo zapakowany aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.

Jeśli powyższe punkty zostaną spełnione środki zostaną zwrócone na numer rachunku podany przez klienta w formularzu zwrotu w ciągu 10 dni roboczych.

Więcej w Regulaminie

Formularz odstąpienia od umowy